Zamenhofstraat 150 / unit 426, 1022AG Amsterdam.


Stephan Suurbier

t : +31(0)614305404

e: stephan@brandrock.com

Visie

Ieder mens wil waardevol leven, -consumeren, -beleven en -zijn. Hierbij is men meer dan ooit op zoek naar een weerspiegeling van ieders identiteit. Zowel voor zichzelf als voor zijn naasten. Door het veilig stellen en overdraagbaar maken van de geloofwaardigheid rond een product en haar merkidentiteit, zal de afzender van deze communicatie op een respectvolle en hechte waardering van haar doelgroep mogen rekenen.

Werkwijze

Brandrock werkt vanuit de overtuiging dat de juiste communicatie een aaneenschakeling van opbouwende belevingsfasen los maakt. Daarbij is alles wat een merk uitstraalt communicatie. Deze belevingsfasen worden door elke vorm van communicatie intergraal ondersteunt en onderhouden voor het grootst mogelijke effect van een communicatieplan. In dit proces wordt merksympathie opgeroepen, welke de sleutel tot een hechte gebruikersgroep is en tot de meest effectieve reclame resulteert. Mond-tot-mond reclame. Voor dit optimale stadium produceert Brandrock communicatie welke het meest geloofwaardig voor de doelgroep is en daarmee het merk en de gebruiker dichter bij elkaar brengt.

Missie

Brandrock verzorgd tailor made brand activation. Hierbij wordt de merkcommunicatie, de boodschap en de marktbenadering in  de vorm  gegoten waar de beoogde doelgroep naar uit kijkt.

Brandrock activation

Het  inzetten van viral-, guerrilla- en grass root marketing

Het  produceren  van  spraakmakende merkbeleving

Het  verzorgen  van  product introducties en -innovaties

Het  ontwikkelen  van  print  media

Het  creëren  van  geloofwaardige  merkcommunicatie

Het  verdiepen  en  verankeren  van  de merkidentiteit

Het  communiceren  via  influentials  van  doelgroepen

Het  verkleinen van de afstand  tussen  merk  en  doelgroep

Het  oproepen  van  merksympathie  bij  de  doelgroep. . .