Zamenhofstraat 150 / unit 426, 1022AG Amsterdam.
Stephan Suurbier
t : +31(0)614305404
Zamenhofstraat 150 / unit 426, 1022AG Amsterdam.
Stephan Suurbier
t : +31(0)614305404
Visie
Ieder mens wil waardevol leven, -consumeren, -beleven en -zijn. Hierbij is men meer dan ooit op zoek naar een weerspiegeling van ieders identiteit. Zowel voor zichzelf als voor zijn naasten. Door het veilig stellen en overdraagbaar maken van de geloofwaardigheid rond een product en haar merkidentiteit, zal de afzender van deze communicatie op een respectvolle en hechte waardering van haar doelgroep mogen rekenen.
Werkwijze
Brandrock werkt vanuit de overtuiging dat de juiste communicatie een aaneenschakeling van opbouwende belevingsfasen los maakt. Daarbij is alles wat een merk uitstraalt communicatie. Deze belevingsfasen worden door elke vorm van communicatie intergraal ondersteunt en onderhouden voor het grootst mogelijke effect van een communicatieplan. In dit proces wordt merksympathie opgeroepen, welke de sleutel tot een hechte gebruikersgroep is en tot de meest effectieve reclame resulteert. Mond-tot-mond reclame. Voor dit optimale stadium produceert Brandrock communicatie welke het meest geloofwaardig voor de doelgroep is en daarmee het merk en de gebruiker dichter bij elkaar brengt.
Missie
Brandrock verzorgd tailor made brand activation. Hierbij wordt de merkcommunicatie, de boodschap en de marktbenadering in de vorm gegoten waar de beoogde doelgroep naar uit kijkt.
Brandrock activation
Het inzetten van viral-, guerrilla- en grass root marketing
Het produceren van spraakmakende merkbeleving
Het verzorgen van product introducties en -innovaties
Het ontwikkelen van print media
Het creëren van geloofwaardige merkcommunicatie
Het verdiepen en verankeren van de merkidentiteit
Het communiceren via influentials van doelgroepen
Het verkleinen van de afstand tussen merk en doelgroep
Het oproepen van merksympathie bij de doelgroep. . .